søndag 18. januar 2009

Easy like a sunday morning...



I dag er det grått, skikkelig grått ute.... Blåser og regner gjør det også. En ekte søndag med andre ord....Kjedelig. I kveld skal min kjære og jeg se There will be blood, en film jeg kjøpte til faren min for lenge siden og som jeg har hatt lyst til å se flere ganger, men bare glemt meg ut.

Ja tenk at snart er det mandag igjen.






My outfit for the day : Vintage coat from the sixties, harempants from Gina Tricot, Bag from Gina Tricot, Shoes from Din sko, Singlet from Bik Bok, Embroidery top from Gina Tricot and necklace from Indiska.







This Sunday is gray, truly grey. Windy and rainy as well, a true sunday by other words. Boring. This evening me and my love is finally going to see There will be blood. I bought that movie for my father ages ago, and have been meaning to watch it long ago, but I always forget...

It`s almost monday again.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar