mandag 19. januar 2009

Makeup must haves!



Jeg husker ennå de gode tidene på ungdomskolen, billig foundation eller pudder, eyeliner og masse mascara..... Heldigvis er det ikke slik lengre, for min del hvertfall.

I løpet av 2008 udannet jeg meg til makeup artist gjennom Frisørinstituttet, og lærte utrolig mye.

Mine favorittmerker er: M.A.C, Monsoon, Makeup store, Dior og Chanel.

Og mine favoritt produkter er :
Børster: Monsoon og M.A.C
Concealer: M.A.C- Select cover-up, Makeup store- Cover all mix
Foundation: Monsoon og Kanebo
Pudder: Monsoon mineral pudder
Blush: Glò minerals
Fluide liner : M.A.C fluideline, Blacktrack- Mer geleform.... Veldig lett å legge, sitter også utrolig godt.
Kohl pencil: Lancome, BarryM



Øyenskygge: Monsoon, No7, M.A.C, Chanel
Lipgloss: Dior- Diorkiss, Monsoon
Øyenbryn: Makeup Store- Tri brow








-Nora

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar