fredag 16. januar 2009

The weekend is finally here!!!!!!!!!!!!



Så utrolig deilig i dag å bli ferdig med jobb. Ikke nok med det, jeg fikk beskjed på mobilen om at en pakke ventet på meg på postkontoret. Pakken var fra H&M, leopardfarget bikini ( som ikke kommer til å se særlig bra ut mot min blåhvite kropp, men men), assymetrisk sort topp og mine favoritter: TURKISE SKO, eller som det stod på emballasjen Dark Greenish Turkuoise... Nei, ikke like lett å bestemme seg. Men uansett farge, jeg har nemlig alt for mange sorte sko....





So wonderful finishing work today!!! And like that isn`t enough, I got a message saying that a package was waiting for me in the postoffice! The package was from H&M, leopard bikini (will not be a pretty sight next to my bluepale skin), asymetrical black top, and my personal favorite: TURKOISE SHOES, or like it said on the packaging Dark greenish turkoise..... It isn always easy to deside the colour, but anyways I have to many black shoes.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar